Bezpieczne zakupy

 

  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
  • (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Formy płatności

PŁACISZ JAK CHCESZ:

Przelew

Płatności elektroniczne

„Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)”

Karty płatnicze:

Visa

Visa Electron

MasterCard

MasterCard Electronic

Maestro

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.ogrzewanie.sklep.pl

 

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.ogrzewanie.sklep.pl prowadzony jest przez firmę FHU CALDA Agnieszka Chruścińska-Ogorzelska, ul. Fabryczna 2/13, 98 – 400 Wieruszów, telefon: 609 410 912 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora), e-mail: biuro@ogrzewanie.sklep.pl, NIP 619-145-64-05, REGON 101586967, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.

  2. Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową www.ogrzewanie.sklep.pl.

  3. Definicje:

  • Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.ogrzewanie.sklep.pl, za pomocą którego Kupujący może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej,

  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

  • Sprzedawca – FHU CALDA Agnieszka Chruścińska-Ogorzelska, ul. Fabryczna 2/13, 98 – 400 Wieruszów, telefon: 609 410 912 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora), e-mail: biuro@ogrzewanie.sklep.pl, NIP 619-145-64-05, REGON 101586967, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki,

  • Usługodawca – FHU CALDA Agnieszka Chruścińska-Ogorzelska, ul. Fabryczna 2/13, 98 – 400 Wieruszów, telefon: 609 410 912 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora), e-mail: biuro@ogrzewanie.sklep.pl, NIP 619-145-64-05, REGON 101586967, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki,

  • Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę,

  • Strona – Usługodawca, Sprzedawca, Kupujący

  • Formularz rejestracji – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający utworzenie Konta,

  • Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych Zamówieniach,

  • Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający Kupującemu złożenie Zamówienia i jego realizację bez konieczności zakładania Konta,

  • Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą,

  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego w języku polskim,

  • Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

  • Produkt Specjalny – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą, która za względu na swoje indywidualne właściwości (np. dostępność wyłącznie na indywidualne zamówienie) podlega szczególnym zasadom sprzedaży,

  • Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Kupującemu agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka,

  • Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

  • Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura lub inny dowód potwierdzający zakup Produktu; (dokument zakupu w postaci faktury VAT dostarczany jest na wyraźne żądanie Kupującego, po podaniu poprawnych danych niezbędnych do jej wystawienia – osobną przesyłką Poczty Polskiej oraz obligatoryjnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Kupującego),

  • Załącznik nr 1 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od umowy, o którym mowa w §8,

  • Załącznik nr 2 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji, o której mowa w §5,

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegają na:

a) umożliwieniu prowadzenia Konta w Sklepie internetowym,

b) umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.

  1. Przed wypełnieniem Formularza rejestracji oraz utworzeniem Konta, Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację. Umowa dotycząca prowadzenia Konta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieokreślony i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań finansowych dla Kupującego. Umowa może zostać wypowiedziana w każdym momencie poprzez usunięcie Konta w Sklepie internetowym lub przesłanie informacji o rezygnacji przez Kupującego na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@ogrzewanie.sklep.pl

  2. W Sklepie Internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty z oferty sklepu. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.

  3. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

  4. Do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, a tym samym do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym www.ogrzewanie.sklep.pl niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych: komputer z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; zalecana rozdzielczość monitora: 1024x768 pikseli; przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej lub inne.

  5. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

§2. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne.

  3. Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:

  • Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Kupującego w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.

  • Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Kupującego: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz Hasło.

  • Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).

  1. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Kupującego w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieoznaczony.

  2. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.

  3. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:

  • Kupujący może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.

  • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Kupujący obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia.

  • Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.

  • Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.

 

§3. WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

 

  1. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  2. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

  1. Kupujący obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.

  3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  4. Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:

  • złożenie Zamówienia poprzez założone wcześniej Konto,

  • złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.

  1. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne, fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami i wymaganiami.

  2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6 a), b) niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

  3. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 6 a) niniejszego paragrafu, jest wypełnienie przez Kupującego Formularza rejestracji i tym samym założenie Konta.

  4. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 6 b) niniejszego paragrafu, jest dodanie Produktu do Koszyka, wypełnienie przez Kupującego dostępnego na stronie Sklepu Formularza zamówienia oraz przesłanie go do Sklepu internetowego.

  5. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17, w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  6. W przypadku Produktów Specjalnych dostępnych na indywidualne zamówienie, Sprzedający może zażądać od Kupującego wpłaty zaliczki w wysokości 50% wartości zamawianego Produktu przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia przez Sprzedającego.

  7. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail.

  8. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 13 niniejszego paragrafu.

  9. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), do momentu wysyłki Produktu.

  10. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie zamówienia i dostarczenie Produktu) wynosi do 7 dni roboczych (chyba, że jest podany inny termin). W przypadku Produktów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne czas realizacji Zamówienia jest każdorazowo ustalany z Kupującym drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

  11. Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym.

  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.

 

§4. PŁATNOŚCI

 

  1. Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

  2. O całkowitej kwocie Zamówienia Kupujący informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia.

  3. Ceny Produktów Specjalnych dostępnych na indywidualne zamówienie uzgadniane są po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.

  4. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).

  5. Kupujący niebędący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

  6. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:

a) płatność gotówką przy odbiorze osobistym – tylko w przypadku wcześniejszego ustalenia tego faktu ze Sprzedającym,

b) płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,

c) płatność internetowa – „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”,

d) płatność kartą płatniczą:

  • Visa 
  • Visa Electron 
  • MasterCard 
  • MasterCard Electronic 
  • Maestro 

 

e) płatność za pobraniem ( za wcześniejszym ustaleniem Sprzedawcy).

  1. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

  2. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 6 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy.

  3. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 6 c) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia.

  4. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 6 d) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 72 godzin po złożeniu zamówienia przez Kupującego( dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie).

  5. W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 6 b), c), niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

 

§5. DOSTAWA

 

  1. Kupujący może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:

  • odbiór osobisty zamówionych Produktów po wcześniejszej konsultacji ze Sprzedawcą, mającej na celu ustalenie terminu i miejsca odbioru

  • dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez firmę kurierską – A-Paczka, DPD, DHL,UPS,

  • dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez Pocztę Polską,

  • inna forma ustalona uprzednio z Kupującym.

  1. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia.

  2. Koszty dostawy ponosi Kupujący i są one ustalane indywidualnie w odniesieniu do każdego Produktu.

  3. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia. W przypadku wysyłki poza granice kraju koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciężaru paczki i kraju przeznaczenia.

  4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad.

  5. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.

 

§6. REKLAMACJA

 

  1. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.

  2. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 2.

  4. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.

  5. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu.

  6. Reklamacje należy kierować na adres:

FHU CALDA Agnieszka Chruścińska-Ogorzelska

ul. Fabryczna 2/13

98 – 400 Wieruszów

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ogrzewanie.sklep.pl

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ogrzewanie.sklep.pl. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Kupującego adres lub w inny podany przez Kupującego sposób. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu.

  5. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

 

§7. GWARANCJA

 

  1. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są gwarancją, której udziela Producent.

  2. Szczegóły procedury gwarancyjnej znajdują się na karcie jeżeli została ona dołączona do Produktu.

  3. Warunkiem korzystania z gwarancji jakości jest uruchomienie i montaż zamówionego Produktu przez pracowników autoryzowanego serwisu Producenta danego Produktu, chyba że dokument gwarancji stanowi inaczej.

  4. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki serwisowe Producenta lub Importera na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na Stronie internetowej Producenta lub Importera. Jeśli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta wówczas Sprzedający poinformuje Kupującego o lokalizacji takiej placówki.

  5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

§8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

  2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:

  • świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

  • umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

  • szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  • umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

  • umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

  • umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

  • dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  • umów zawartych w drodze aukcji publicznej

  • umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

  • umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  1. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.

  2. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

  3. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

  4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  5. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.

  7. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

  9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

§9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Kupujący, wypełniając Formularz rejestracji i zakładając Konto, proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133, poz. 883).

  2. Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu świadczenia usług, o których mowa w §1 pkt 4 niniejszego Regulaminu.

  3. Dane osobowe Kupującego nie będą ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyraźnej zgody.

  4. Kupujący ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia z bazy Sprzedawcy.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Kupującego znajdują się w dokumencie Polityka prywatności sklepu internetowego www.ogrzewanie.sklep.pl.

 

§10. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

 

  1. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.ogrzewanie.sklep.pl są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.

  2. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.ogrzewanie.sklep.pl w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.

  3. Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego www.ogrzewanie.sklep.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.

  4. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.

 

§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw lub świadczeń Kupujących, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone lub realizowane Zamówienia i zawarte Umowy sprzedaży realizowane będą na zasadach dotychczasowych.

  3. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Kupujący, będący jednocześnie Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

  4. Kupujący mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego.

  5. Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, Sądem właściwym do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  6. Przepisu §11 pkt 5 nie stosuje się do Konsumentów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93) – gdzie wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Konsument może ponadto skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  7. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w przypadku ujętym w § 11 pkt 6, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.

  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.) i inne właściwe.

     

     

    Regulamin obowiązuje od dnia 29.07.2016 roku. 

 

 

 

 
ZAŁĄCZNIKI:
 

Załącznik nr 1 – formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - treść formularza do pobrania na stronie sklepu: http://www.ogrzewanie.sklep.pl/pl/i/Formularz-odstapienia-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/11 

 

……………..…………………………….

Miejscowość, data

 

Adresat: FHU CALDA Agnieszka Chruścińska-Ogorzelska

ul. Fabryczna 2/13

98-400 Wieruszów

 

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

(formularz ten należy wypełnić i odesłać pocztą tradycyjną/elektroniczną tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)



Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zamówienia: ………………………………………………

Data odbioru: ………………………………………………



Zgodnie z postanowieniami §8 Regulaminu Sprzedawcy zobowiązuję się do zwrotu na własny koszt Produktu w stanie niezmienionym, wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią, w terminie 14 dni od daty złożenia niniejszego pisma.

 

Zwrot kosztów, proszę/prosimy(*) dokonać (właściwe zaznaczyć):

 

  • Na rachunek bankowy nr ……………………………………………………………………….. , którego właścicielem jest ……………………………………………………………...……………

  • Przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu.

 

W przypadku niewskazania sposobu zwrotu kosztów, Sprzedawca dokona zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący.

 

Imię i Nazwisko Kupującego: ………………………………………………

Adres Kupującego: ………………………………………………

………………………………………………

 





…………………………………………………………

Data i Podpis Konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 – formularz umożliwiający złożenie reklamacji -  treść formularza do pobrania na stronie sklepu: http://www.ogrzewanie.sklep.pl/pl/i/Protokol-reklamacji-towaru/12 

PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU

 

 

 

Wypełnia Kupujący

 

Dane Kupującego: ………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

Data sprzedaży: ………………………………………………………………………

Data odbioru: ………………………………………………………………………

Dane Dowodu zakupu: ………………………………………………………………………

Dane reklamowanego Produktu: ………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

Dodatkowy opis Produktu: ………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

Opis przyczyny reklamacji: ………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

 

 

……………………………………….

Podpis Kupującego

 

 

Wypełnia Sprzedawca

 

Protokół nr: ………………………………………………………………………

Sporządzony dnia: ………………………………………………………………………

Data wpłynięcia reklamacji: ………………………………………………………………………

Sposób rozpatrzenia reklamacji: ………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

 

 

……………………………………….

Podpis Sprzedawcy oraz pieczęć firmowa

 


 
 

 

 

 

Kontakt

Potrzebujesz Pomocy ?

Zadzwoń:

601 718 630

609 410 912
 
Napisz:
 


  

Copyright 2007-2011 ogrzewanie.sklep.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Oprogramowanie: Shoper.pl. Realizacja: SzablonSklep.pl

Sklep internetowy Shoper.pl